Fırında Yağsız Patates Kızartması

fırında patates

Yapışmayan bir tepside tamamen yağsız ve tuzsuz şekilde patatesler kızartabilirsiniz. Ben yapışmaz bir fırın tepsisi kullandım.

patates

 

fırında

Bir Cevap Yazın

Bir Yorum Bırakın :)

  1. Merhaba,
    Evlilik hazırlığı dolayısıyla, 5’li set olandan almayı düşünüyorum. Ne zamandır aklımdaydı, kısmet evliliğeymiş. Fiyat olarak piyasadaki ürünlerden biraz fazla ancak sağlıklı ve kullanışlıysa değeceğine inanıyorum. Fırınım lüxel usta börekçi, boyut olarak uygun olur mu sizce? Bir de memnun musunuz tepsilerinizden?

    1. Çabuk çizildiğini belirtmek isterim kardeşim.

  2. SLM Cahide hnm sana sormak istediğim bir sorum olacak eşim geçen koyun sütü getirmiş ben bilmiyodum her neyse yoğurt mayaladım üstünü hava sıcak die fazla örtmedim sonra baktım tutmamış üstünü iyice kapatıp beklettim bekleme sonunda baktım tutmuş görünüyordu ertesi gün kaşıkla alırken altında süt çıktı bunu torbalayıp süzme yapıyım die düşündüm ama çocuklar koyun sütü ve yoğurdu yemiyorlar nasıl bir işlem yapabilirim ve değerlendirebilirim acaba acele cevap yazarmısınız cahide hnm birde size facede mesaj attım inş yardımcı olursunuz. sevgiler

  3. Ellerin dert gormesin Cahide ablam.

  4. Esendere says:

    Cahide abla ben bunu tepsinin altina yagli kagit koyup yapiyorum,coook az bi yag koyup patatesleri harmanlayip firina veriyorum.Hatta bazi zaman patates,ince-uzun dogranmis havuc,kekik ve tuzu az bi yagla harmanlayip firina veriyorum. Acayip lezzetli bi tat oluyo. Arkadaslara tavsiye ederim.(Cahide abla yazdigim yazilara sizden hic cevap alamadim,acaba bi kusur mu ettim?)

    1. Güzel kardeşim havuç fikri de hoşuma gitti. Denemek isterim inşaAllah. Kasıtlı olarak es geçmedim seni canım. Demek ki cevaplayamamışım. Kusur falan yok gülüm. Benimki zamansızlık…

  5. Ablam ben patatesi aynen bu sekilde kahvaltilarda yapiyorum,benim cocuklar cok seviyor..Hem de hafif oluyor…ellerine saglik…

  6. aspasya11 says:

    ben de patatesi bu şekilde pişirdiğim zaman üzerine ertilmiş tereyağ gezdirip çırpılmış yumurta döküyorum..patatesli omlet oluyor..birde böyle doğrayıp çeşitli baharatlar serpip pişiriyorum..her iki şekilde de beğeniliyor..seramik tepsilere de bayıldım bayıldım.. 🙂

  7. her eve lazım cidden yemeklerde yağı bayağı azalttım şükürde şu patatesi bol yağda kızartmazsak olmaz sanki ……bu yöntem güzelmiş ablam acaba patates kuru olmuyormu ….. birde merakımı bağışla abla senin bu haftaki misafirler geldimi…..

    1. Yok canım gelmediler ama haftaya önemli misafirlerim olacak 😉

      1. her dem mevlam yardımcın olsun. ablam….

      2. Tanıdığımız birisi mi gelecek acaba…..))

        1. Gelince yazarım inşaAllah 😉

          1. aspasya11 says:

            çok merak ettim..kim bu şanslı insanlar acaba..

            1. Aslında dün yazışmalarda ipuçları vermiştik. Hicret ablayı bekliyorum inşaAllah. Benim de buluştuğum birileri olsun değil mi? Hep Konya’lılar mı buluşacak Ya HU 🙂

              1. selamunaleyküm şimdi hicret hanımın yerinde olmak isterdim bende sizinde tanışıp oturup konuşmayı çok isterdim ama çok sevindim .

              2. Hicrett abla miiiiiiii :)) Ayy ne güzel ablam..Ama Hicret abla diyodu ki benim gelmeme daha coook var…himm ne demisler gelirim diiyenden degil gec gelirim diyenden korkacan :))))) Kendim gelmis gibi sevindim,selamlar ilet bizden de…

              3. :)Ay ben de heyecanlandım şimdi,Rabbim hayırla kavuştursun Cahidem.Hicret ablaya da hayırlı yolculuklar.Rabbim yolunu açık etsin amiin.

              4. aspasya11 says:

                🙂 aslında bir çekilişte bunun için yapsak cahidecim..kazanan seninle bir çay içsin.. 🙂 🙂 🙂

                1. 🙂

                2. 🙂

                3. :):):):):):)

          2. Mehtapabla says:

            Saniyorum kim oldugunu anladim dün yapilan yazismalardan ziyarete ben gidecekmis kadar sevindim ne güzel.

        2. Zeynep ablacım ne yapıyorsun

          1. Tşk.ler hurişim iyiyim sağol sen nasılsın ?

      3. Sevdenur91 says:

        enemmm ciğer parem bu hafta misafirler mi varr 😀 oyy ne güzel, şimdi çaktım olayı sen şimdi yayınlıyosun ki tarifleri bol bol hafta içi rahat edesin 😀 😀 Rabbimiz yardımcın olsun ablam.Çok kolay gelsin can parem.^^ Hicret ablama Büşranın siparişi falan yeni yeni çaktım olayı ben 😀 😀
        Katre ablam yok hiç kuru olmuyo bizde yaparız çok leziz bişeydir yani 😀

  8. tadı nasıl oldu merak ettim?alışkınız ya yağlıya 🙂
    bılen coktur ama paylaşmak ıstıyorum..ben de patatesı kabağı kırmızı dolmalık biberı kup kup doğrayıp,çok az zeytınyağı ıle harmanlayıp fırında pişiriyorum..
    süzme yoğurla karıştırıp mısafırlerıme ıkram edıyorum..cok begenılıyor..kızartma tadında ama cooook hafıf

    1. Kilo vermeye çalışanlar için hafif bir tarif oluyor.

  9. Mehtapabla says:

    Bu ürün benimde cok ilgimi cekti yagsiz pisirmesi cok güzel olmus patateslerde güzel kizarmis,eline saglik canim,Türkiye ye geldigimde insaAlah almak isterim.Belki burdaki Türk dükkanlarindada vardir.Cahidem bu ürün sirli güvec gibi birseymi? yani meteryali nedir seramikmi celikmi?

    1. Seramik kaplama ablacım

      1. Mehtapabla says:

        Tamam canim cevabin icin tesekkürler.

    2. hülyamız=) says:

      mehtapcığım, gerçektende çok kaliteli bir ürün. cahideninde belirttiği gibi hiç yapışmıyor. tavsiye ederim. fiyatının yüksek olduğundan bahsetmişler ama ucuz eşyanında üç günlük ömrü oluyor. hepsi için demiyorum ama bazı tencere tavaya kaliteli olmadığı halde sırf markası için avuç avuç para veriliyor. umduğumuz gibi çıkmayabiliyor. bu ürün hiç olmazsa ödediğin paranın hakkını veriyor. bir alıp dene mehtapcığım pişman olmayacaksın 🙂

  10. gönüll says:

    Cahide ablam hayırlı günler ,çok severek yapıyoruz hafta sonları kızartmaları yağda kızartma sağlıksız olduğundan bende yaparken tedirgin oluyorum, yağlı kağıtlarla yapmışlığım var fakat bu markanın ürünlerini senin vesilen ile takip eder oldum çok kullanışlı görünüyor almakta isterim ama çok pahalı 🙁 maalesef bu ürünler yaygınlaştıkça farklı markalar da benzeri ürünler çıkardıkça fiyatlarda değişmeler olur diye düşünüyorum belki ancak o zaman alabilirim inşaallah kısmet biraz beklemek lazım sanırım 🙂 ellerine sağlık şükürler olsun rabbimize bunca nimetleri için.

  11. cahidem hayirli sabahlar…patates gercekten cok istah acici gorunuyor…cahidem yapismamasi cok guzelde birde bunun temizlemesi var…kolay temizleniyor mu acaba…
    canim birde ben artik izmir kofteyi kizartmadan yapiyorum…patates ve kofteleri ayni tepside biraz kizartip cam tepsiye alip domatesli yada salcali su yapip tekrar firinliyorum…gercekten cok lezzetli oluyor…

    1. Cevabını yazıya ekledim ablacım

Close
Tarif Üstü Muhabbet | Cahide Sultan
Close
%d blogcu bunu beğendi: