Kokoshabla_com_ad_banner

Dekolte giymek taciz sebeplerinden sadece biridir!

Severim Senai Demirci’yi. İyi bir mümin olduğuna tanıdığım kadarıyla şahitlik ederim. Yazılarını okur çoğu kez katılırım kendisine.
Fakat bu kez bazı diğer yazılarında olduğu gibi özellikle yazının bazı bölümlerinde kendisine  katılmadım. Hatta sinirlendim bile…

Son günlerin ateşli tartışma konularından birinin fitilini Orhan Çeker hocamız tutuşturdu.

Orhan hoca: “Dekolte giymek taciz sebebidir” dedi.  Bugüne kadar doğru söyleyen niceleri gibi, hemen üstüne çullanılıp bir nevi  ağzına acı biber sürmekle tehdit edildi.

“Hayır” demiş Senai Bey öyle değil.” Dekolte giymek taciz sebebi değildir, çünkü…” diyerek 12 sebep sıralamış kendince. Bunu ispat etmek için de epeyce uğraş vermiş. Bir gece uykusuz kalmış. Yazının en sonuna geldiğinde ise, savunduğu tezi kendisine bile inandıramadığını itiraf etmiş:

“Dekolte giyinmek taciz sebebi değildir. Çünkü “Dekolte giyinmek taciz sebebi değildir” demek zorundayım. Başka türlü bir cümle kurmama izin verilmiyor. Ne kadar güçlü olursam olayım, “Dekolte giyinmek taciz sebebi değildir” demediğim sürece tacize uğrayacağımı biliyorum.
Aksini söyleme konusunda acizliğimi itiraf ediyorum.

Galileo üstadımızın izinde yürüyor, kelleyi kurtarıyorum : “Dünya dönmüyor, dünya dönmüyor, dünya dönmüyor…”

Aslında insanların eleştirilerine maruz kalacağını düşünüp, buna göğüs geremeyeceğini anlatmaya çalışmış ve acziyetini ortaya koymuş. Ve bence yazı genel olarak bir hezeyana dönüşmüş.
Oysa bir müminin acizliği yalnız Yaratıcısının huzurunda olmalıdır. Ölümlü insanların kınamasından korkup, hak olanı örtmeye yada yumuşatmaya çalışmanın bir anlamı yoktur.

********
1- Hiç bir canlı nasıl giyinirse giyinsin, ne yaparsa yapsın tacizi haketmez.
2- Taciz eden bir insan da ne olursa olsun haklı gösterilemez.
3-Yalnız başı açık kadınlar değil, başı örtülü kadınlarda dekolte giyerler. Başı örtülü, güya tesettürlü hanımlarda üzerlerine oturan kıyafetleriyle, daracık pardesülerinin altından bütün açıklığıyla belli olan uzuvlarıyla dekolte giymiş sayılır ve bu tarz kıyafetleri ve albenili tavırlarıyla da taciz sebebi olabilirler.
4- Bunların hiç biri olmasa da niyeti kötü olan biri her halükarda bu iğrenç hedefini gerçekleştirebilir.

Evet bu doğruların hepsi bir yana ben en çok Allah ne demiş ona bakarım:

“Ey Peygamber, eşlerine, kızlarına ve mü’minlerin kadınlarına dış elbiselerinden  üstlerine giymelerini söyle; onların (özgür ve iffetli) tanınması ve eziyet görmemeleri için en uygun olan budur. Allah, çok bağışlayandır, çok esirgeyendir.” (Ahzab.59)

Bir kadının dekolte giymemesinin, gereği gibi örtünmesinin asıl sebebi o veya bu sebeplerden ötürü değil, Allah öyle istediği içindir. Mümin ilahi emirlerin nedenini, nasılını sorgulayamaz. Onun bu emirlerle ilgili  bilgisi sadece Allah ve Rasulünün  açıkladığı kadardır. Öteye gidemez.

Bu ayetten anladığım: ” Her sonucun bir sebebi var. Sen sakın sebep olma!”

Rabbimiz bizim iffetli tanınmamız, tacizkar bakışlara ve davranışlara maruz kalmamamız için dış elbiselerimizi giymemizi istemişse, biz sebep olarak sadece bunu bilir ve emre itaat ederiz. Kalan ayrıntıları ise Rasulümüz bir çok hadiste anlatır bize.

Orhan Hocanın bahsettiği taciz, cinsel tacizdir ve  Tdk sözlüğünde bakın nasıl açıklanmıştır:

“Ahlaksızca, ulu orta veya gizlice söz ve davranışlarla karşı cinse eziyet etme, tedirginlik ve sıkıntı verme.”

Demek ki taciz ve tecavüz farklı şeylerdir. Tacizde eyleme dökülmüş bir fiiliyat yoktur. Karşı tarafa çeşitli şekillerde rahatsızlık verme vardır.
Buna mukabil, uluorta  tüm güzelliğini fütursuzca sergileyen, şehevi duyguları celbeden kokular süren, makyaj yaparak olduğundan daha güzel görünen, kırıtarak konuşan, şuh bir bakış atan kadın da tacizkâr değil midir?

Yusuf Aleyhisselam edebinden ödün vermemiş, şehvetine yenik düşmemiş zina etmemiştir ama, Züleyha tarafından taciz edilmiştir. Züleyha’nın tüm tacizkarlığına rağmen eziyet çekerek ” hayır” demiştir.

O halde davetkâr giyinen her kadın tacizkârdır. Ve dekolte giyinmekte taciz sebeplerinden sadece biridir.
Ortada iki taraflı bir taciz sözkonusudur.
Dini kurallara uygun giyinip, edepli davrandığı halde kadın tacize uğrayabilir ama masumluğundan zerre miktar bir şey kaybetmez. Suçlu değildir. Bu tamamen karşı tarafın iğrençliğidir.

Hiç bir kural gözetmeksizin özgürce(!) giyinen kadın tacize uğramışsa, buna kendi tacizkârlığı da bir sebeptir.

Dekolte giyen kadın sadece erkekleri değil, bir toplumu taciz eder.
Sokakta, tv’de, sıradan bir dergi, gazete  almak için girdiği bayide  en mahrem, en alımlı yerlerini hayasızca sergileyen kadınların tacizine uğrayan erkeklerin bir çoğu, zavallı eşlerini o gördükleri kadınlarla kıyaslar ve taciz ederler. Her sabah işe giderken, kendisi gibi işe giden komşu hanımın  mükemmel fiziğini gören, dekoltesiyle tacize uğrayan erkek, eşinin eksik ve kusurlarını daha iyi farketmektedir. Çünkü topluma güzel kadın tipi diye pompalanan kadınlar vücutlarında gram fazla yağ olmayan, bedeni doğumlar sebebiyle yıpranmamış kusursuz (!) kadınlardır.

Bizim babalarımız, dedelerimiz bu tür sebepleri hiç dert etmezken, annelerimizin kilo gibi, fit görünme gibi bir derdi yokken, şimdi bütün hanımlar eşlerine karşı kendilerini o kadınlar gibi gösterme çabasındalar.

Beli kalınlaştı, göbeği çıktı diye, saçma sapan sebeplerle aşağılanan öyle çok kadın tanıdım ki; bazıları vücutları bozulacak diye birden fazla doğum yapmıyor, doğum yapsa çocuğunu emzirmek istemiyor.
Dekolteli, tacizkar kadınlar bütün edepli kadınları, aileleri taciz ediyor. Giz denen şeyi yok ediyor. En güzeli(!) gören erkekler hanımlarından, hanımlarda kendilerinden hoşnut olmuyor.

Sözüm ona çağdaş sistemler ve özgür basın, kadınların alabildiğine soyunmasını teşvik edip, bunu modern çağın bir gereği gibi dayatırken, erkeklerede bütün fıtri duygularından arınıp, kadına normal bir gözle bakmasını istiyor. İşyerinde mini etek giyip bacak bacak üstüne atarak akşama kadar karşısındaki erkeğe kendini gösteren kadına tahammül etmesini istiyor.
Bu acımasız sistem, bir yandan bazı kadınları alabildiğine soyup kurtlar sofrasına yem yaparak taciz ederken, diğer taraftan da Allah’ın istediği gibi giyinen, kendini korumaya çalışan kadınları kıyafetleri, örtüleri sebebiyle aşağılayarak taciz ediyor.

Dekoltesi yüzünden tacize uğrayan kadınlar savunacağım en son kesimdir. Bu ülkede en çok masumlar tacize uğramıştır. İnsanlar en çok dini inançları sebebiyle taciz edilmişlerdir.

Günün önemine binaen bahsetmeden geçemeyeceğim.

Bundan 14 yıl önce başlayan 28 şubat sürecinde, sırf örtüleri yüzünden okullarından edilen, ruh sağlıkları bozulup  intihara sürüklenen masum kızlarımızı, tek suçu namaz kılmak, oruç tutmak olan, eşi başörtülü diye ordudan atılan askerlerimizi TACİZ eden,kendi kurguladıkları, Ali Kalkancı, Fadime Şahin, Müslüm Gündüz nezdinde, bütün mümin erkekleri, başörtülü kadın ve kızları aşağılayan, töhmet altında bırakan, neredeyse cadı avına çıkar gibi müslüman avına çıkan ve hâlâ kalıntıları devam eden ne idüğü belirsiz kokuşmuş zihniyeti ve onların yaverlerini de “EN  BÜYÜK TACİZKAR” olarak bilip, LANETLE ANIYORUM!

NOT:Çok sürpriz bir yazı oldu. Güncel bir konu olduğu için hemen yayınlamak istedim. “NEDEN” adlı yazım daha sonra gelsin inşaallah.

CAHİDE SULTAN

Comments are closed.

Bir Yorum Bırakın :)

  1. http://www.antoloji.com/kabahat-basta-namussuz-yasanin-siiri/
    Kabahat Başta,Namussuz Yasanın.
    ::::::::::::::::::::::
    Ya ananı gönder veya bacını.
    Gitmezse,gönder zorla kızını.
    Kullanırsın Avrupa’nın silahını.
    Kabahat başta,namussuz yasanın.

    Erkekler köledir,kadınlar cariye.
    Şimdi satılsın zam gelir vergiye.
    Hemen şimdi götür genel evine.
    Kabahat başta,namussuz yasanın.

    Namussuz deme,kadın,erkek çalışır.
    Nihayet Sürü gibi bir birine karışır.
    Namusluyla namussuzlar barışır.
    Kabahat başta,namussuz yasanın.

    Mehmet Selim Polat

  2. Ufuk Demirci says:

    Tacizciyi ne haklı gösterebilir ki. Yanımdaki çırılçıplak da olsa asla bakmam. Yanımdaki hırsızlık yapsa da asla yapmam. Yanımdaki keyfiyetle yalan söylese de asla yalan söylemem. Nefis bana aittir. Ben kendi nefsimi terbiye edememişsem karşımdakinin her şeyi beni tahrik eder. Parmağının ucu, tırnağı bile… Ahlaksızlığıma başkalarından bahane aramam. O ne yaparsa yapsın ben kendi namusumu bilirim. Ne kadar dekolte taciz sebebidir deseniz de arkadaşlar, sebebin kişinin nefsinde bittiğini bilirim. Dekoltenin ölçüsü mü olur? Ölçü benim nefsimdedir.

    1. Kabahat Başta,Namussuz Yasanın.

      Yemek borusu,elindeyse zalimin
      Kızı da olsa satılığa çıkarır,inanın.
      Yüreği kan ağlasa da,yanık ananın.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      İki domates,üç bibere sattı kızını.
      Sabah dövdü,akşam öptü anasını.
      Hiç eksik etmedi,içki ile sazını.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Oğlunu hovarda yetiştirmiş,babo.
      Meğer bunun adı gençlikmiş,abo.
      Zavallı,genç gitmiş.ağlasın ano.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Küçük yaşta çocuğu aldılar okula.
      Kız,erkek kol kola gittiler okula.
      Ateş ile barut yan yana,hayrola.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Adı medeniyet,çağdaşlık bunun.
      Her gün çıkarırlar yeni bir kanun.
      Aha Yıkılıyorsun,yaklaştı sonun.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Devlet eliyle genel evi kurulur.
      Çalıştırmak için kurslar açılır.
      En büyük vergi buradan alınır.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Ya ananı gönder veya bacını.
      Gitmezse,gönder zorla kızını.
      Kullanırsın Avrupa’nın silahını.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Erkekler köledir,kadınlar cariye.
      Şimdi satılsın zam gelir vergiye.
      Hemen şimdi götür genel evine.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Namussuz deme,kadın,erkek çalışır.
      Nihayet Sürü gibi bir birine karışır.
      Namusluyla namussuzlar barışır.
      Kabahat başta,namussuz yasanın.

      Mehmet Selim Polat

  3. cigdemhatay@ says:

    zehra…sen dekoltesizsiz ya bir gün olurda boş bir minübüse bin…minübüs şöförününde gözü dönmüş olsun..misal hapisten yeni çıkmış olsun,yada manyağın teki olsun…seni evire çevire otostopğ manyağı yapsın..ne güzel olur.neyse mide bulandıran yorumlar.

  4. ŞİİR…
    EĞİTİM BOZULDU,FUHUŞ ARTTI,CİNAYETLE SONUÇLANDI..OLACAĞI BUDUR..
    http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-6836029416370304810&hl=tr&fs=true

  5. ŞİİR…
    AHLAK BOZULDU…
    ÇIPLAK KADINLAR SİLAH OLARAK KULLANILIYOR..
    http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-7780597589461351837&hl=tr&fs=true

  6. ŞİİR….
    KADINLARI SOYDULAR…
    AVRUPAYA BENZETTİLER…
    http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=6258120838808029521&hl=tr&fs=true

  7. FARZI MİSAL…..
    İslam anlayışında,
    İslam istilahında…
    İslam Fıkhında..
    (FARZ)= Kelimesi,Allaha mahsustur.Falan hükün farz denildiği zaman,yorumsuz,itaat edilen Allahın hükmü demektir..
    Hiç bir kul,kendi görüşü için farz diyerek,farzı misal veremez…
    Yani farza den bir misl,bir hükümdür diyemez…
    Misal diyebilir.beşeri misal diyebilir.
    Farzı misal veya farz etki,,şöyledir demek küfürdür.
    Kimse bir hükmü kafasından farz edemez.

  8. Kadın hayasızca cıbıldak geziyorsa,memelerini,popusunu ortaya atmışsa,şaplaklıyanlarda olur.kancık kuyruk sallarsa,köpekte peşine gider.boğuşurken yaralanma ve ölümlerde olabilir.
    Kadın namusluysa niye soyunuyorki?.Bütün insanların vücut yapısı hemen hemen aynıdır.bacak aynı bacak,ee,niye soyunuyor,sinekleri üzerine çekmek için değilmi?.
    öyle ise sineklerin pisliğinede katlanmak lazım..

  9. zerdali mişmiş says:

    mustafa islamoğlu

    “Kadının adı yok”, peki ya değeri?
    08/03/2011 – 10:36

    “Kadının Adı Yok” diyerek, kadının değerini yok eden malum zihniyete bir nazire olsun diye koydum bu başlığı.

    Modernler kadını evden çıkartıp, evini yıktılar. Kadını ikna etmek için, evini ona “Bu senin zindanın” diye tanıttılar. Bu şeytani telkine aldanan modern kadın evi terk etti.

    Modern kadına ev yerine önerdikleri şey ne? Sokak, cadde, süpermarket, kulüp, dernek, fabrika, daire, dükkân, ofis vesaire vesaire… Ama bunların hiç biri evin yerine geçmedi. Kadın eve düşman dışarıya hayran edildi. Fakat dışarı onu korumadı. Koruyamazdı da. Onu dışarı çağıranlar zaten korumasız kalsın, savunmasız kalsın diye çağırmıştı. Onu dışarı çağıranlar, onu metalaştırmaya can atanlardı.

    Kadın onlar için süslendi, boyandı, pudralandı. Onlar için harcadı parasını, zamanını, hayatını. Onlar, içerden çıkarıp dışarının malı ettikleri her kadını yağlı ve bağımlı bir müşteri olarak alkışladılar. Nitekim öyleydi de. Kadın artık kazanmak için harcıyor, harcamak için kazanıyordu.

    Önce anneliğini unuttu. Zira kendine yabancılaştı. Zaten dışarlıklı bir hayatın yoğunluğunu hiçbir kadın annelikle birlikte kaldıramazdı. O nazenin omuzlara bu ağır gelirdi. Öyle de oldu. Yıktıkları evin yerine pansiyonu koydular. Yıktılar dedimse, damını duvarını yıktıklarını kastetmedim elbet. Bu mecazen bir yıkımdı. Evin misyonunu yıktılar, tıpkı kadının kadınlık misyonunu yıktıkları gibi.

    Artık evler iki kişilik pansiyondu. Baba işe anne işe çocuk kreşe; oh ne ala memleket! Siz buna ev diyebilecek misiniz? Zaten olmadı da. Önce çocuk sayısını azaltmaya ikna ettiler. Zaten evinden çıkardıkları kadın, buna mecburen ikna olmak zorundaydı. Başka türlü yapamazdı. Kendisini dışarıdan koparak her şey ayak bağıydı. Bu çocuk için de, hatta eşinden “hanımlık” bekleyen koca için de geçerliydi.

    Evsizliğin merkezi olan Batılı toplumlarda kadın doğurmuyor. Geçenlerde Kıbrıs Rum yönetimi her doğum için 60 bin dolar vereceğini açıkladı. Biliyorum yine ikna edemeyecekler. Çocuğu angarya gören bir kadını doğurmaya nasıl ikna edebilirsiniz. Dahası, “kamu malı” haline getirilmek için içindeki anne öldürülmüş olan modern kadın, fıtratın haykıran sesini, taş kesilmiş kalple nasıl duysun?

    Eline köpeğin zincirini tutuşturdular ve “çocuk yok, köpek olsun” dediler. Modern kadın farkına varmadan köpeği çocuğun yerine koyuverdi. Çocuğun kahrına katlanmamak için evden kaçan modern kadın köpeğin kahrına katlandı. Tıpkı bir kocanın kahrına katlanmamak için evi gözden çıkaran modern kadının, kocalık sorumluluğunun hiç birini taşımayan bir sürü sorumsuz ve iffetsiz erkeğin kahrına katlandığı gibi.

    Müslüman kadını önce birinci evi olan tesettürü, sonra ikinci tesettürü olan evi koruyor. Bu Allah’ın kendi talimatına uyan kadına bahşettiği bir lütuftur.

    Evet, İslami tesettür birinci evdir. Bazıları İslami tesettüre “ikinci deri” gibi bakarlar. Bu ifrattır, aşırılıktır ve fıtrata aykırıdır. Tesettür mümin kadının sosyal ilişkilerini düzenleyen bir talimattır. Karşıt cinsle ilişki kurarken dişiliğini arka plana atar ve kişiliğini ön plana çıkarır. Bunu tesettür sayesinde yapar. Muhatabına “Benimle kişiliğim üzerinden ilişki kur” mesajı vermiş olur.

    Tesettüre ikinci deri gibi gören ifrat anlayış, onu Müslüman kadının yalnız olsun başkalarıyla olsun deri gibi ondan kopmaz bir parça olarak görür. Bu ilk bakışta “hassasiyet” gibi gözükse de, derinden bakınca fıtrata zıt ve zorlama olduğu anlaşılır. Fıtrata uygun olmayan her dindarlık gösterisi, mutlaka ziyana yol açar. Ya bunu uygulayanın tavır, davranış, ilişki ve anlayışında, ya da muhataplarının üzerinde.

    İlk ev olan İslami tesettür, Müslüman kadınla birlikte yürür. Müslüman kadın nereye giderse gitsin, o da oraya gider. İşte bu nedenle o “ev”lidir. Tesettürü alınarak dışarı salınmış bir kadın, bu yüzden evi başına yıkılmış bir kadındır.

    “İlk evi” olan tesettürünü koruyamayan, “ikinci tesettürü” olan evini koruyamaz. Başta inşa edemez ki korusun. İşte bu yüzden, hakkı ifa edilen bir tesettür mucizedir.

    Dünyanın kadın açısından gittiği yöne dikkatlice bakınız. Muceza derken ne kastettiğimi o zaman anlarsınız. Yine tesettürün hürriyetin sembolü olduğu gerçeği, özgürlük adı altında metalaştırılan modern kadının içinde bulunduğu sıkıntılı duruma bakınca daha iyi anlaşılmaktadır.

    Kadın rahatsız olacaksa, değersizleştirme operasyonundan rahatsız olmalıdır. Kadının adı yoksa, ona bir ad konulur. Ama ya değeri yoksa ne yapılır? Değer isim gibi “koydum” demekle konulacak bir şey değil ki.

    Kadını değerinden koparanlar, ona “fiyat” biçiyorlar. Zira kendilerinde değer yok, para çok. “Parayı bastırırız, alırız” diye düşünüyor olmalılar.

    Kadın, değersizleştirme operasyonuna kurban gitmemek istiyorsa, euzü besmele çeksin. Çeksin de şeytanlar ondan elini çeksin.

    1. Allah razı olsun can kardeşim benim…

  10. buarada bugun cuma ..Cumamız mübarek olsun…

    ”Hani inkar edenler kalplerine taassubu, cahiliye taassubunu yerleştirmişlerdi. Allah ise, Peygamberine ve inananlara huzur ve güvenini indirmiş ve onların takva (Allah’a karşı gelmekten sakınma) sözünü tutmalarını sağlamıştı. Zâten onlar buna lâyık ve ehil idiler. Allah her şeyi hakkıyla bilmektedir. ” Fetih Suresi/26.ayet

    1. Bismillah
      Bazı işler ti ye almaya, alay etmeye hiiiç gelmez önce bunu belirtim. Amma velakin akşam haberlerde oto stop yaparken öldürülen kızcağazın HİÇMİ SUÇU YOK ?
      Cümle dekolteli vatandaşa duyurulur.

  11. Okuyunca üzüldüm.. İnsanlar dini bilmiyorlar.. Uydurma hadislere sırt dayayıp ‘siz evde hamur acın’ diyecek kadar cahilleşebiliyorlar.. Gerçekten gülünç…Diğerleri de Hz. Muhammed ,Yusuf (a.s) ın ahlakını bilmiyormus gibi ‘kadın açarsa tacize uğrar ‘ ı savunuyor. Er kişi ise ‘ben erkeğim nefsim var tahrik oluyorum’ diyor..Er kişi örtünme ayetinde ilk sen uyarıldın unutma :)..Bakmayacaksın!! (Mumin erkeklere söyle gözlerini haramdan sakınsınlar..)
    Kimi dekolte giyinenleri eleştirmiş. Eleştirmek,kınamak mümine yakışmaz..Varsa imkan insanlara doğru hadisleri gösterecek kaynaklar önerilsin.Herkes okuduktan sonra gelip yazsın ki cahille sohbete girmeyelim.Afsarad ın düşünce yapısı ciddi anlamda örnek alınacak derece..Kadın açarsa erkek bakar ,açarsa taciz haklıdır düşüncesine asla katılmıyorum..Dekolteli kadına bakan erkek suçludur.. Dekolteyi de savunmuyorum asla.
    Dediğim gibi dekolte giyeni doğru şekilde! (kaynak önerip) uyarmak,bakan erkeğe de Hz.Muhammed (s.a.v) ahlakını hatırlatmak gerekir vesselam..Yanlış mıyım?

    1. SOYUNMA BAKMIYAYIM…
      SOYUNURSAN BENDE BAKARAK GÜNAH KAZANIRIM.
      BAKTIRANDA DAHA ÇOK GÜNAH KAZANIR.
      KISACASI KADINI ÇIPLAKLAŞTIRMAK,,,HAÇÇOLARIN MENFUR SİLAHIDIR…ŞEYTANLIKTIR.

  12. dekolteli erkeklerde tacizi hakediyormu

  13. yorumsuz!.. doğru söze ne denir ki?,tüm kelimeler kifayetsiz…

  14. Reçete

    Ey yüksek sosyeteye mensup modacı hanım,
    Eğlence zümresinin başının tacı hanım,
    Bu metod ki, sizlerin müsbet ilâcı hanım:
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Yerindedir tahsilin, güzelliğin şahane.
    Varsa Türk’ten tâlibin, bul çeşitli bahane.
    Bir ecnebî hovarda yakalarsan daha ne? …
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Flörtünün sayısı; en az on beş olmalı…
    Kimisi hâlis züppe, kimisi keş olmalı…
    Altın kolyen, kürk manton, taksin beleş olmalı.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    İç votkayı, şarabı; sokaklarda nâra at.
    Medeniyet sizlerle yükselmektedir kat kat(!)
    Çeşni ruha gıdadır, her gün bir yatakta yat…
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Hiç durma twist öğren, her gün bir baloya git;
    Tırnağını, yüzünü, dudağını boya git.
    Sun’î peyke vâris ol, conilerle aya git.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Bazen düz pantalon giy, traş ettir enseni.
    Bin dolaş bisiklete, göster şöyle sen seni.
    Kabahat ailende.. anlıyorum ben seni.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Artist ol, filim çevir; ismine yıldız derler…
    Bin kez kürtaj yaptırsan gene sana kız derler!
    Çıplak resim çektirsen, ne şahane poz derler.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Mayoyla endam göster, git jürinin önünde..
    Mahremini teşhir et her birinin önünde..
    Seçil bir kıraliçe imtihanın sonunda.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Açıl kızım utanma, bu devrin modasıdır.

    Hayır, inanma kızım! Bunlar hep istihzadır.
    Namus, insanlar için en mukaddes meyvadır.
    Gençlikte hissiyatın belki seni aldatır.
    Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Haddinden çok açılmak soysuzun modasıdır.

    Türk oğluna anne ol, iftihar et onunla;
    Elin soysuz züppesi bağdaşamaz seninle;
    Bu yurdun kızı isen şu sözü iyi dinle:
    ‘Dışının görünüşü içinin aynasıdır;
    Yapacağın düşüklük bize yüz karasıdır.’

    Vur Emri(sh.292)
    Abdurrahim Karakoç
    http://mspolat.wordpress.com/siirler/

    1. Rabbim hayrınızı versin. Taş gediğine oturmuş abicim. Selametle kalasınız…

  15. Allahım kimsenin kalbini,gözünü,imanını dekolte yapmasın.Yoksa karşındakini ne giydiği okadarda önemli değil diye düşünüyorum.Sadece o eylemi yapacak insanı tetikleyen bir araçtır o kavram.Allahım kalbimizi nuruyla sabitlesin.

    1. Karşndakinin ne giydiği önemli değil de rabbimiz neden öyle buyuruyor.buna biz karar veremeyiz.Allah-ü Teala öyle emretmiştir uygularız amenna ve saddakna.o eylemi yapacak kişinin alnında mı yazıyor ona göre hareket edelim.

  16. afsarad says:

    Dekolte giymek taciz sebebimidir? EVET…Taciz sebebidir ancak…çevresi dekolte giyenlerden oluşmuş ve bu duruma alışmış insan(erkek) için taciz etme tehlikesi pek yoktur.Asıl tehlike arzeden mütedeyyin insanlardır.Neden..çünki kendilerini azami haramlardan korumak için çaba gösterdiklerinden duyguları daha hassastır.Ehli dünya bir erkeğe göre mütedeyyin bir erkek daha sağlıklı ve hassas duygulara sahiptir böyledir amma ondada harama bakmamanın vacib sevap kazandırdığının bilinci vardır,hal böyleyken demekki dekolte giyenler aslında sevap kazanmak ve imanın terakkisi için çıtayı biraz yükseltme ve imtihan sorularını zorlaştırma (fakat puanını yükseltme)olarak ehli imana hizmet ediyorlar diye düşünüyorum.
    not:Ben bir erkek olarak böyle düşünüyor ve elimden geldiğince böyle davranmaya çalışıyorum,mesela işim gereği dekolteli insanların bulunduğu yerlerden geçmem gerekiyorsa yere bakarak ve arka sokaklardan yürümeyi tercih ediyorum vs.lütfen benim yazdıklarımı hüccet miş gibi algılamayınız.Dediğim gibi düşüncelerim sadece beni bağlar sevgiyle kalın.

    1. “Hal böyleyken demekki dekolte giyenler aslında sevap kazanmak ve imanın terakkisi için çıtayı biraz yükseltme ve imtihan sorularını zorlaştırma (fakat puanını yükseltme)olarak ehli imana hizmet ediyorlar diye düşünüyorum.”

      Niyetiniz ne kadar sâfiyâne olsa da bunun pek de mümkün olmadığını düşünüyorum naçizâne. Sebeplerine gelince; ilk olarak “anlık bakış”ın erkek için yaptığı ifsâdın boyutu, iffetini korumanın ecir ve faziletine nispeten kuvvetle muhtemelen daha büyüktür. Gözün gördüğünü beynin kayıt mekanizmasının kaydetmeme gibi bir durumu uzak bir durumdur kanaatimce. İkinci noktaya gelince “ehli imana hizmet ediyorlar” demişsiniz. Bu görüşünüz de mutlak manada alınmasa dahi pek doğru kabul edilebilecek bir görüş değildir. Meşhur bir hadiste bir kötülük,fenalık gördüğümüzde elimizle düzeltebilirsek elimizle , el için imkan yoksa (tafsilatı malumunuzdur) dilimizle düzeltmeye çalışmamız, ona da imkan yoksa kalben buğz etmemiz gerektiğini ve sonuncusunun da imanın en zayıf noktası olduğunu emir buyur Efendimiz (s.a.v.). Şimdi dekolte kıyafet giyen hanımın “ehli imana hizmet ettiğini” söylemenin neresi doğrudur? O zaman onlar için hadiste belirtilen eylemleri yapmamız yerine hayır dua etmemiz icab ederdi “ehli imana hizmet” ettikleri için. Halbuki durum hiç de böyle değildir. Örtünmek Allah’ın (c.c.) emri iken (bkz. Nur 31 , Ahzab 59. ayet-i kerimeler) kendilerine rahmet nazarıyla bakmamız doğru olamaz. Şu vardır hidayetleri ve kendilerini düzeltmeleri için dua edilebilir. Ama bulundukları hal zemmedilir, methedilemez.

      Bir başka noktaya gelince erkeğin iffetini koruması ve bu gayret içinde olması kendisi için bir farzdır emr-i İlahî’dir. Bunun böyle olması kadının iffetsizliğine bir mesned teşkil etmez. (Bkz. Abdullah b. Ümmi Mektûm Hadisi)

      (Kadın emredildiği şekilde örtündüğü halde bir şekilde tacize uğruyorsa günah sadece taciz eden erkeğin boynunadır. Kadın örtünmesini tam yapmıyor ve erkek de “kasıtlı” olarak bakıyorsa günah her ikisinin boynunadır.Şurası da var kadının toplum içinde örtünmemekle yüklendiği günah erkeğe nisbeten kat be kat fazladır. Çünkü kadın toplumdaki erkekleri ifsad ederken , erkek sadece kendini ifsad etmektedir. Aynı şey erkek için de geçerli. Farzı muhal ahlaksız bir erkek de toplum içinde diz ve göbek arasındaki bölgenin herhangi bir kısmını açarsa tüm toplumun günahını üstüne yüklenmiş olur. Ona bakanlar da ilk bakış hariç kasdi bakışlarının günahını yüklenirler.)

  17. evet biz köleyiz.. Allah’ın kölesiyiz…(: o her ne buyurduysa başımızın,gönlümüzün üstüne.. Allah kuluna eziyeti reva görmez,ne erkeğine,ne hanımına.. örtü ayetlerinde rahmetiyle,sanki sırtı sıvazlarcasına,teskin edercesine hitap ediyor.. “eziyet olunmayın diye,marazlı kalpler sizi sıkıntıya sokmasın diye,rahat olun,temiz kalın diye…” O c.c. bizi bizden daha çok düşünür… O ki zerrece kıymet vermedi şu gelip geçici dünyaya,onun tek isteği sıkıntı olmayan,elem,keder olmayan güne,cennete,rızalullaha ulaşmamız.. biz dünyaya sınanmak için geldik.. yiyip içmek,ve tabi ihtiyaçlarımızı gidermek için değil sadece… bu bir yarış,bu bir imtihan,bu bir fırsat bize.. taki başladı dünyaya geldiğimzde,ölene dek sürecek bir yarş hemde.. sonramı? o taraflardanda haber var elbet ziyadesiyle… ister inan,ister inanma,ister önemse,ister boşla..

    Hz. Ali’ye (r.a), birisi geldi.

    Adam, ölümü, tekrar dirilmeyi, ahirette hesabi, cenneti ve cehennemi inkar ediyordu.

    Hz. Ali’ye:

    – Ya Ali, siz müslümanlar ölüme ve ölüm ötesine inaniyorsunuz; biz ise inanmiyoruz. Siz cehennemden kurtulmak, cennete girmek için bir sürü ibadet ediyor, mal harciyor, zahmete giriyorsunuz. Bu zahmet deger mi? Hem ölümden sonra tekrar dirilmenin olacagi ne malum? diye sordu.

    Hz. Ali (r.a) adami sükunetle dinledi, sonra ona su cevabi verdi:

    “Evet, ölümden sonra dirilmek, hesaba çekilmek, cennete veya cehenneme girmek, ya senin dedigin gibi yoktur; ya da bizim dedigimiz vardir. Önce senin dediginin dogru oldugunu düsünelim. Ölümden sonra ahiret hayati yoksa, seninle biz ayni durumdayiz. Sana da yok bize de yok. Bu arada bizim Yüce Allah için kildigimiz namazlarin, yaptigimiz ibadetlerin, hayir ve iyiliklerin, güzel ahlakin, verdigimiz zekat ve sadakalarin bize bir zarari olmaz. Ama, ya ahiret varsa, bizim dedigimiz dogru çikarsa, senin hâlin nice olur? diye sordu.

    Adam, biraz durdu, düsündü ve sonra:

    ” Vallahi, her iki durumda da siz kârdasiniz, ahiret varsa vay bizim hâlimize! Yolunu ögret, ben de müslüman olacagim,” dedi ve müslüman oldu..
    “istediğini yap,hesap vereceksin,kimi seversen sen ondan ayrılacaksın,ne kadar yaşarsan yaşa mutlaka öleceksin..” h.ş.
    ölüm en büyük ibret aslında…

  18. Ne demek böyleleri de varmış?
    Bizler köle değil Allahın emirlerine göre yaşayan hanımlarız kardeşim istersek konserede gidebiliriz istersek sahillere de kimse engel koymuyor bize erkeklerin olduğu yerlerde de geziyoruz zaten ama bize emredildiği üzere tesettürümüze dikkat ederek tabiki
    Yazdığınız yorumdan sonra bizi anlayabilecek kapasitede olmadığınıza kanaat getirdim ama yinede cevap verme ihtiyacı duydum sizler örtülü hanımların hiç bir sosyal faaliyetinin olmadığını gezilebilecek yerlerde bulunamadıklarını evlerinde kapalı oturduklarını falan zannediyorsunuz amaaaa yanılıyorsunuz çünki bizler heryerde varız hayatımızdan da çok mutluyuz elhamdülillah
    Rabbim sizin gibi düşünenlere de hidayet etsin inşaallah

    Ve lütfen 1 metrelik kumaş parçası sizi korkutmasın artık
    “zararsızdır”

    1. Aynur ablacım, bu beyin yorumundan yola çıkarak bir yazıyazmak istiyorum nasipse. Bu tür yorumlar bana hep,islamı anlıyamayanların aslında ne kadar cahil olduğunu hatırlatıyor…

  19. siz konserlere gitmeyin,sahillerde dolanmayın aman aman sakın ha erkeklerin olduğu yerlere ayak bile basmayın.siz kadın değil kölesiniz. böyleleride varmış dedirten cinsten yorumlar var.

    1. Öncelikle ben bayan değilim.. Ama ben de tüm müslüman hanım kardeşlerimizde Allah’ın (c.c.) kölesiyiz. Birileri gibi nefislerimize kölelik yapmıyor , onu putlaştırmıyoruz Elhamdülillah.

      “Nefsinin arzusunu ilah edinen, Allah’ın; (halini) bildiği için saptırdığı ve kulağını ve kalbini mühürlediği, gözüne de perde çektiği kimseyi gördün mü? Şimdi onu Allah’tan başka kim doğru yola eriştirebilir? Hâlâ düşünüp ibret almayacak mısınız?” (Câsiye Sûresi 23)

      İslam hanımları köleleştirmemiştir aksine iâde-i itibar yapmıştır. Cahiliye toplumu ve modern cahiliyedeki hanımları erkekler için (af buyurun) “kullanılacak et” olma zılliyetinden kurtarmıştır. İslam’da hanımların yeri tabir-i câizse çok sevdiğiniz birinden aldığınız sizin için en değerli “hediye”nin yeri gibidir. Allah’ın (c.c.) mümin kullarına birer hediyesi ve aynı nispette de emanetidir. Ve aynı ölçüde bu emanetler kendileri için de birer emanettir. Kadınların Allah’ın (c.c.)emirlerine itaatkâr olanları emaneti kendilerini zâyi etmeyenleridir. Kezâ erkekler de kendilerine emanet edilen hanımları zâyi etmemelidir. Allah (c.c.) hanımların örtünmesini, hal ve hareketlerine dikkat etmelerini emir buyurmakla onları erkeklerin kölesi haline getirmemiş bilâkis onların hücumlarından (göz , el v.s.) muhafaza etmiştir. Eşlerini ve mahremi olan akrabalarını da onları muhafaza etmeyle görevlendirmiştir.

      Rabbim kalplerimizin aydınlığını , basiretini sapasağlam gözlerin aydınlığı gibi eylesin…

      1. Eksik bıraktıklarımı tamamlama adına enfes açıklamalar yapmışsınız. Allah razı olsun kardeşim…

    2. sizi ne ilgilendiriyor ki birilerinin ne giydigi ne yaptıgı? konsere gideriz gitmeyiz, sahile gideriz gitmeyiz bu bizim tercihimiz.Biz böyle mutluysak derdi sizi mi alıyor.Köle sizin gibilerin karıları kızları ve anneleridir..Kozmetik sektörünün, zorla dayatılan güzellik imajının, erkeklerin beğenisinin kölesidirler.Nefislerinin kölesidirler, ölümlü olduklarını bildikleri halde hep güzel kalma hep fettan olma peşindedirler.Yazık diyorum sadece.(cahide abla özür dilerim ama yazıcam ) mahrem yerini 1 avuc ince polyester kumas altına gizleyip (ki apaçık belli oluyor ve ordaki tüm erkekler de sizin kadınlarınızın orasına bakıyor) her yanı meydanda gezmek midir sizin tatil dediğiniz sahillerdeki çırılçıplak rezalet??

  20. ALLAHIN SELAMI VE RAHMETİ ÜZEMİZE OLSUN siteyi dolanırken yazınıza şaitlik ettim elinize gönlünüze sağlık tacizciler ve tecavüzcülerin hiçbir zamn affedilir yanları yoktur ALLAH onlara ihsan eylesn doğru yolu bulsnlar İNŞALLAH ama ALLAHIN emrettiği yerleri örtüp tacizcilere meydan açmamk ta birazckta olsa bizm elimizde arkadaşlarıma katılyormaltnlarımızı ulu orta yerde bırakıp kapımızı kitlemedn çkmk gibi birşy buda hırszlk diye bir oly olduğunu bildiğimz halde byle yapmak akılsızca değil mi ?ALLAHIN emrettiği yerlerini açp konsere gitmek erkklerin oldğu yerlerde dolanmk sahillerde bikinili gİymk buna bnzemyor mu?ALLAH KALBİMİZİ SEVGİSYLE PEYGAMBER EFENDİMİ (S.A.V) İN SEVGİSYLE DOLDURP ONN YOLUNDAN GİDENLERDEN EYLESN SEVGİLİ KARDEŞLERİM

Close
Tarif Üstü Muhabbet | Cahide Sultan
Close
%d blogcu bunu beğendi: